En härlig vårdag!

Började morgonen med en kopp kaffe och frukost på balkongen. Fåglarna kvittrade, solen sken och bladen på trädet här utanför börjar sakta men säkert bli grönt. Nu kommer sommaren!

Tänkte att en dag som denna kan man ju inte sitta inne, så jag tog mitt pick och pack (Livia och skötväskan) och begav mig först hem till Lina för en husesyn i henne och Alexanders nya lägenhet. Sedan kom Ella och Gabriella och följde med ner till hamnen för en glass. Livia slocknade och vi satt och njöt. Fan vad man saknat solen!! Så mycket mer energi. Behövs när man dagar som dessa går upp klockan 04.30. Ja, ni hörde rätt. Trött var förnamnet. Livia vaknade hur eller hur efter ca en halvtimme och hon fick gå runt (som hon ska göra hela tiden nu) i hamnen med sina små söta skor och skratta. Livskvalité. Ser fram emot sommaren massvis med henne nu. Bada, leka och ha det mysigt. Begav oss sedan nöjda hem, grötade mitt lille flickebarn och så somnade hon gott 18.30. Ska själv snart ut på en promenad med Hanna i Kvällssolen och njuta lite extra av denna sköna dag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gullig hon är :) Men ville bara säga en sak, vi var på säkerhetskurs och då sa dom något jag aldrig tänkt på vad det gäller mössor med namn på. Kanske inte spelar någon större roll nu men sen på dagis och så. Att om "barnrövaren" vet namnet på barnet är det jätte lätt för dom att tala med barnet som då tror att dom känner den där gubben/tanten som talar med dom och till o med kan namnet och så vips en dag så hänger dom med dom.

2013-05-06 @ 20:13:12
URL: http://mammangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0