Svettigt!

Usch för detta klibb-väder! Det är så kvavt att man hela tiden känner sig svettig, varm och ja - klibbig.

Daniel var ledig idag så han hängde faktiskt med till öppnis. Jättekul! Där lyckades Livia stå helt själv i nästan 10 sekunder!!! Mammas duktiga. Hon ställer sig upp mot ALLT nu. Ska minsann inte sitta ner. Kryper även fram som en raket. Så ja, vi har att göra.

Efter öppnis mötte jag upp min gamla vän och vapendragare Lotten. Hon behövde hjälp med att köpa barnkläder till syns syskonbarn och sa att jag var ett bra smakråd. Aldrig kollat på killkläder till små innan, men nu när man letade...det finns ju knappt ingenting!! Herregud. Vilken skillnad.

Gick hem och åt. Livia sov sent på eftermiddagen så hon somnade precis (21.30) och Anna har hunnit vara här en sväng. Hon kom hem från Gran Canaria inatt och hade köpt sötaste klänningen till Livia. Så snällt!! Nu ska jag snart hoppa i säng. Imorgon tar 94orna studenten. 5 (!!!!) år sedan jag gjorde det. Helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0