SKÄRGÅRDSDAGEN

Imorse vaknade Livia pigg och febern hade sjunkit rejält trots att hon inte fått febernedsättande sedan 21 tiden på kvällen innan. Lovande! Efter en ipren var hon sig själv. Lika pigg och glad som vanligt. Detta höll i sig hela dagen. Med en stor pust tempade hon 38,3 på kvällen utan någon Ipren. Så nu är hon utan och hoppas allt försvinner nu! Äter inte riktigt lika bra som vanligt, men annars ingenting märkvärdigt! Skönt! 

Vi åkte ut till skärgårdsdagen på Händelöp idag. Fantastiskt väder och dag. Åt strömingsburgare, strosade omkring och Livia fick en isglass. Nöjd! Efter en sväng där tog vi en kik nere på visfestivalen. Har solfrossa nu kan jag lova. Liten sover i sin säng och jag ska snart sätta mig i soffan och göra min andra hälft sällskap! Bjuder på en bildbomb från idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0