NYASTE TILLSKOTTEN

Idag var fina Ida här och hälsade på från Norge. Hon hade med sin tre plagg till Livia! Det är helt galet vad folk känner mig och min stil på barnkläder! Allt var verkligen precis vad jag skulle kunnat köpt själv! Jättefina! En molo colibri tröja, en mini rodini tröja med rosetter och ett par hängselbyxor från hummel! Hänger nu fint i Livias redan proppfulla garderob. Kom även förra veckan över en galen rabatt på hemsidan Miinto. Köpte man för över 200 så fick man 200 kronor rabatt! De hade även gjort missen att man kunde beställa flera gånger. Jag la tre ordrar och kom upp i ynka 186 spänn tillsammans, för tre småfolksplagg & en likadan rope suit från mini rodini som jag köpt tidigare, men tog en storlek större! Har även lite plagg som kommer hem i veckan sedan är det finito om Livia ens ska kunna ha på sig alla sina sjukt många, fina kläder. garderoben svämmar över. Dags att sälja lite kanske. Är ni i behov av något speciellt kan ni ju kontakta mig så får vi se om det ni söker finns.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Först vill jag bara säga WOW vad fina kläder Livia får!! Har väntat på att du kanske skulle sälja lite kläder ;)! Min tjej är ett par månader yngre än Livia så du kanske har något som passar, jag är i behov av det mesta då dom växer så fort :)!
Du får gärna maila mig om du har lite att sälja!

2013-07-28 @ 21:01:52
Postat av: Sandra

Tack! Maila mig på [email protected] så kan vi prata där :)

2013-07-28 @ 21:55:58
URL: http://Liviasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0