Rulla runt och nya ljud!

Ja nu j*vlar går de minsann undan! Idag rullade äntligen vår lilla tjej över från rygg till mage. Två gånger också! Och fort gick det så jag knappt hann med. Nu kan man inte lämna henne ur sikte. Även nya ljud kom det framåt kvällen. Hon har innan börjar säga "heeeeej" massvis, och nu har ljud som GAGA och DADA i olika kombinationer ploppat fram också. Jag skrattar mest. Så sött! Tror de kommer bli en kopia av mig. Jag pratade väldigt tidigt.

Dagen har varit fullspäckad. Riktigt skönt! Började med en lugn förmiddag. Livia sov i en timme!!! medan jag fifflade med annat, hann dricka kaffe och äta kladdkaka med glass och till och med platta håret ifred innan hon vaknade igen. Händer typ aldrig! Gick några ärenden på stan. Lämnade tillbaka en klänning på KappAhl som jag inte alls var nöjd med och använde upp en rabatt på Lindex och fick fina linnen till liten för 49 kronor. Gick sedan vidare till öppna förskolan, lekte och träffade mammor och barn. Efter de blev de en kopp kaffe hemma med lotten som kom med en fin vägg klocka, för att sedan ta en långpromenad på 1,5 timme mer Idah som även kom med finaste MOOMIN kläderna till skrutt.

Nu har dom slocknat, både karl och dotter så nu ska jag göra detsamma! Sålde förresten gamla kläder i min garderob för 1000 riksdaler innan idag. Tradera är bra skit dåliga månader.


Kommentarer
Postat av: Therese

Dom där linnena har Leila med, haft i flera strl och dom är så bra när man har tröjor så slipper det glipa när man lyfter/bär dom. Sen att dom ser så söta ut i dom är ju bara ett plus! :)

2013-02-15 @ 09:26:08
URL: http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0