Party in my head

Ja, ungefär så känns det. Har känts iallafall. Nu är vi numera boende i en trea med flyttkartonger och säckar överallt. Första natten hade vi inte ens några lampor, men nu börjar vi komma iordning en aning iallafall. Ville bara kika in och säga att vi lever, att Livia blivit 5 månader (igår) och att det flyter på. Idag ska vi lämna bort Livia till sin farmor och farfar då Daniel ska på hockey och jag ska måla köket. Inte helt fridfullt i mitt hjärta, men måste träna. Jag kommer förmodligen tycka det är jobbigt och Livia kul. Jaja, det blir nog bra. Glöm förresten inte mina tradera auktioner! Dom går ut imorgon!!! Nu ska jag sova vidare, för Livia somnade vid bröstet. Hon får nog ligga kvar de resterande timmarna tills vi går upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0