Gå under jorden kanske?

Idag känns ingenting bra. En sån dag man bara vill lägga sig ner under täcket och gråta. Fick ett samtal från min pappa. Ett dåligt samtal. Som ni läst innan är min farmor dålig. Hon repade sig, alla fick hopp, tills igår då hon fick en stroke. Mer än så vet jag inte. Jag blir så arg, ledsen och frustrerad. Jag visar dock sällan mig ledsen. Men när pappa sa att hon kan bli förlamad och kanske tappa gnistan helt blev hoppet ännu en gång på noll. Inte nog med det. Räkningar strömmar in. En sån där månad allt kommer på samma gång. Kommer inte ha ett öre över. Är glad om jag har råd med blöjor och mat, ungefär så. Får leva på kärlek från min dotter denna månaden helt enkelt.

Idag gick vi och lekte med Lowa och Carro efter en sovmorgon till halv 10, sedan har Idah och Hanna varit här, druckit kaffe och slingat mitt hår. Nu har precis Livia somnar och jag ska sätta mig i köket och slå in paket. Säljer av saker på tradera för att kunna överleva, typ.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill bara peppa och säga att för några år sedan fick min mormor en hjärtinfarkt och hon låg på intensiven och alla väntade på att hon skulle dö, hon konde inte prata eller någonting. men så blev det inte, idag har min lilla tjej väldens bästa gammelmormor som blev sej helt lik igen och lyckligare över livet än någonsin. Hoppas för eran skull att det går lika bra. kramar

2013-02-20 @ 10:34:28
URL: http://mammangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0