Det tar sa!

Lägenheten börjar så sakteliga se ut som ett hem! Skönt! Igår tog jag tag i mitt stora projekt - måla kök. Det var bajsbrunt innan och inte alls som jag ville ha det så penslade för fulla muggar. Ja, det tog minsann tid. Säkert tio timmar då det behövde målas TRE gånger. Helt slut var jag klar klockan halv ett på natten.

Idag är jag kär i tradera. Från fattig till rik på Livias urvuxna kläder. Första lasset gick ut idag och 1400 spänn rikare! 10 auktioner kvar som går ut imorgon/övermorgon på ännu ett par hundra! Det är nu man tackar sig själv att man köpt lite dyrare kläder. Bättre andrahandsvärde! Livia har näst intill vuxit ur storlek 68 nu också. Har sjuuukt mycket kläder i det, så efter detta är ivägskickat blir det nog en omgång till. Hoppas verkligen storlek 74 håller längre! Kvällen har förövrigt bestått av promenad och fika med fina Idah. Imorgon ska vi först till Carro och Lowa en sväng och sedan till BVC och 5 månaders vaccinet ska tas. Usch!


Kommentarer
Postat av: Cuisette

Så fint du fixar till! :)

2013-02-05 @ 16:41:49
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0