Dekorationshjärna

Jag HATAR att vänta när jag väl satt igång med något. Brukar vara både kreativ och impulsiv i samma veva. Nu när vi flyttat så finns det liksom varken ekonomi eller tid just nu för att bli klara och det gör mig lite halvt dum i huvudet. Jag vet precis hur jag ska ha det, och jag vill ha det NU! Meeeen först ska tapeter bytas, hyllor upp, dekorationer köpas. Vet inte riktigt när vi får ny tapet och tills dess får allt va i sovrummet. Vår nya säng kommer i slutet av denna månaden och måste få hit Micke så han kan hjälpa oss att få upp hyllor på dessa jävla betong väggar.

Igår fick vi en väggklocka i inflygningspresent av lotten som jag satt upp i köket. Stillade mitt behov lite. Sedan köpte jag finaste ramen till vardagsrummet för utfyllning lite där också. Myyycket bättre säger jag! Vet precis hur jag ska ha det, bara vänta och inse att de är en process.

Dagen annars har bestått av mys med världens bästa som även idag sov länge (1.5 timme) på dagen och sedan på kalas hos Daniels mormor. Lillan somnade för kvällen vid 21 och vi har fått en kväll för oss själva med lite alkoholfritt vitt vin och film. Klockan är nu 00.30 och Livia sover fortfarande och Daniel snarkar. Nu ska jag nog göra detsamma. Inte snarka, men sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0