7920 gram & 67 centimeter

Ja, det går ingen nöd på min lilla köttbulle inte! Idag var det dags för 5-månaders vaccin, väga och mäta. Sprutan gick hur bra som helst och började le direkt efter, så duktig!! Och 7920 gram o 67 centimeter stor. Ingen bebis läbgre! Stora tjejen. Vi börjar nog så sakterliga gå över till 74 i kläder. Har inte så mycket i det, men bara fina kläder! Tog en runda på stan efter och hon fick lite presenter för hon varit duktig (eller att jag var shoppingsugen och fått in pengar för Livias gamla kläder). Fick med mig tre bodys och ett par tights från H&M och KappAhl, seb fyndade jag en villervalla fleece och en adidas tröja på busfrö. Glömde säga att innan vaccinet var vi och lekte med Lowa och Carro!

Livia har precis somnat efter ett bad. Jag ska sätta mig vid tvn och kolla på Maria och Mindy med en kopp kaffe. Ja, jag får skylla mig själv om jag inte kan somna. Nätterna är min egentid. Igår fixade jag naglarna och dagen innan det målade jag köket. Rätt gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0