Sovmorgon & tjurpelle

Tror ni att vi blev paffa när vi vaknade klockan 08.30 av att man hör en liten varelse ligga och leka med sängmobilen en bit bort! Hon har alltså sovit från 19-07.30 UTAN mat!!! Jisses! Känner mig sjukt bortskämd. Det var även flera dagar sedan hon vaknade vid fem. Kanske har vi turen att hon inte bara somnar tidigt, utan sover lite längre också? På tal om att sova, så gör liten det nu igen. Precis jätteledsen var hon. Den andra tanden satte iväg med raketfart senaste dygnet så inte lustigt att hon är ledsen. Hon har ju ont stackarn. Aldrig några sura miner i onödan annars. Hon har nu fått lite smärtstillande och hoppas hon vaknar lite gladare så jag slipper dra med en suris till öppna förskolan!

Cecilia ska snart göra en ny header till mig och jag MÅSTE börja använda min systemkamera mer!! Får lite ångest. Måste dokumentera och ta mer bilder och spara. Viktigt!! Skulle vara så mycket enklare om man hade en bärbar dator att göra det vid. Nu sitter man inklämd i ett hörn och det låter massvis när man styr därinne. Suck. Men ska försöka skärpa mig. Tänkte även visa mer barnkläder jag köper här på bloggen. Många vet att mitt stora intresse är kläder, speciellt barnkläder som känner mig privat och följer mig på instagram (heter sandrasamuelsson där). Tänkte visa mer i bloggen nu. Villervalla släppte förresten en del av sin nya kollektion igår och jag var inte sen på att klicka hem lite fint. Även två andra paket från villervalla (älskar det märket) på väg hem. Livia kommer vara en riktig färgglad liten flicka i sommar. Visar när allt har kommit. Nu ska jag fixa mig medan livva sover! Ha det!

Ett monster med sina vassa tänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0