Första vårdagen

Vilket härligt väder! POFF, så var snön väck! Detta behövde vi. Äntligen lite vår. Varit supervarmt hela dagen och vi spenderade den hemma hos Cecilia och Lowe. Satt i solen och käkade medan barnen sov i vagnarna och sedan blev det lite bus både inne och ute. Guld värt med nyfunna vänner som är på samma ställe i livet som en själv som man klickar med. Hur som haver så tog vi lite bilder på pluttarna (visst har jag blivit duktig med kameran?) Ska försöka ha med den överallt nu och blogga mer med bilder från systemisen. Så mycket finare, och så mycket roligare, även om man lätt blir lat och slänger in något på mobilen ibland.

Ikväll har jag spenderat tiden med Hanna. Bara hon och jag. Gick 1,1 mil! Känner redan nu hur ryggen värker! Haha. MEN så skönt. Speciellt att vara bara Sandra, 23 år med en kompis. Behöver man ibland. Många tankar till min mamma idag och imorgon. Jag älskar dig! Imorgon är det öppnis. Tjoho! Höjdpunkten på veckan!

 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina ni <3 <3

2013-04-18 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0