En helg i Jönköping

Förlåt för min dåliga uppdatering! Har varit bortrest och fullt upp.

Livia, min bror, Daniel och jag åkte i fredags till Jönköping för att besöka farmor på sjukhuset och sedan spendera helgen hos min pappa och Lillemor. Vill inte gå in mer på detalj, men besöker hos farmor blev allt annat än lyckat och jag har numera sorg som tynger mig. Fan. Ingenting blir någonsin som man hoppas. Vet inte vad jag ska skriva. Är bara helt tom. Frustrerad, ledsen, förbannad.

Åkte hem till pappa, åt pizza, Livia somnade och vi såg på lets dance och umgicks. Mycket trevligt. Lördagen blev en sväng på stan och förbi lilla violen (älskar!!!!) och Livias morfar köpte två helt underbara plagg till henne. Fick även med mig ett par byxor från newbie. Gråter lite att jag inte "kan" köpa ur den lilla kollektionen längre. Känns onödigt då hon växer ur det snart. Eller ja, om ett tag. Men byxorna var väldigt stora så dom fick bli ett undantag.

Tog en cider på twin och sedan hem för att träffa min plastbrorsa, hans tjej med barn. Alltså Livias plastkusiner Rocky, Lennox och Kenzie. Full rulle! Somnade gott efter lite vin och tv tittande på kvällen. Och idag var vi och firade min andra plastbrorsa och hälsade på Livias andra plastkusin som det bara skiljer en månad på innan vi åkte hem med fullpackad bil. Fick med oss en lära gå stol som Livia ÄLSKAR! Hon är numera överallt! Nu ska jag försöka samla tankarna efter en långpromenad med en fin vän. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0