Se upp för galen unge!

Ja, vad ska man säga? Livia ska antingen sitta eller stå upp hela tiden. Jag förstår henne! Hon har ju legat ner konstant i flera månader. Hon har till och med suttit själv några sekunder och drar sig upp med en galen min med hjälp av mina händer om jag lägger henne ner. Lilla skrutt. Snart går du väl också. 4 månader på onsdag. Herregud.

Dagen har varit lugn. Fått besök av Livias farmor och farfar och ätit god mat, annars bara busat med en tjej som vaknade varannan timme inatt för mat. Tillväxtperiod? Verkar aldrig bli mätt. Men jag ammar på. Vill helamma tills hon är 6 månader så kämpar för det. Hoppas natten blir lugnare. Håller på att mata henne nu och verkar ha somnat. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är toppen att du håller hårt i amningen, de flesta unga mammor idag ammar bara sina barn någon eller några månader, eller inte alls! det är dock kämpigt ibland, men såååå värt det! :-)

2012-12-29 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0