Pill i muffen & kärt återseende

Ja, idag ska det ju tydligen vara sista dagen innan jorden går under, och vad passar inte bättre än att gå till sin barnmorska och bli pillad i muffen? Gjorde cellprov och kortare av trådarna på min spiral, annars satt den bra. Skönt!

I eftermiddag har Hanna varit här. Hon har äntligen flyttat hem från London och det är jag mycket glad för!! Träffade Livia för första gången och hon blev nog lite smått kär i hemlighet. Livia skötte sig exemplariskt, men skulle då INTE sova. Man kan ju missa något. Men det fick hon äta igen sen! Ungen somnade precis medan hon låg och kollade på tvn. DET mina vänner händer liksom inte! Men skönt som tusan. Själv orkar jag inte ens röra mig, utan ligger nog kvar här och kollar på tvn och beundrar min perfekta lilla dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0