När ingenting fungerar

Usch, jag hoppas verkligen detta språnget går över snabbt. Jag känner knappast igen min glada, enkla dotter längre. Hon liksom störs av allting och det GÅR typ inte få henne att somna. Stackars liten. Nu har hon äntligen gett upp, efter att vi var tvungna att släcka ner överallt och stänga av tvn, annars distraheras hon och vänder på huvudet. Maten funkar inte heller. Hon liksom ätet lite, drar undan huvudet, äter lite till. Så ja, idag är jag en trött mamma dom haft mycket skrik i öronen. Förövrigt har Ella varit här en sväng och jag har bakat. Tänkte slänga mig i duschen snart. Behöver lite varmvatten att mjuka upp min stela rygg känner jag.


Kommentarer
Postat av: J

Jag känner så väl igen det där. Vår grabb har alltid varit svår sövd och hör minsta lilla ljud när han ska sova. Trösten är ju att det går i perioder iaf. Fast nog känns det som sprången/utvecklingsfaserna kommer på löpande band.

2012-12-17 @ 20:15:43
URL: http://jochp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0