Mäklare & fotograf

Igår åt vi mat hos min familj i Gunnebo. Längesedan vi var där, så kände att det var dags att besöka dem. Sedan var kvällen ett enda stort städkaos, för idag kom mäklaren och fotografen för att prata om och ta bilder på vår lägenhet som vi snart hoppas blir såld. Tydligen är det någon som kommer imorgon och ska kolla på den efter en annan lägenhetsvisning, så vi hoppas på det bästa. Måste bli av med denna vi har nu snabbt som tusan för att vi ska slippa dubbla hyror när vi snart flyttar till större. Hoppas alla håller tummarna för oss!

Jag måste verkligen färga håret snart. Jag ser ut som en lurk med min hemska utväxt. Har svängt mellan att färga det ljust igen eller behålla det röda. Eftersom mitt hår för första gången på år börjar bli långt ska jag inte förstöra det, utan jag behåller nog det röda. Jag trivs ju trots allt i det! Slänger in en bild på Livia från häromdagen. Skulle bara visa hur fin hon är i Geggamojabodyn hon vuxit i nu! Ätit upp halva på bilden med!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger den ute nånstans? Så man kan gå in och kika :)

2012-12-10 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0