Fina, stickade kläder

Idag har Livia på sig sin fina kofta och matchande stickade strumpor som hennes gammelfarmor har gjort till henne. Har så sjukt mycket fint som hon gjort så försöker använda det nu när årstiden är rätt! Just nu ligger loppan och sover så sött. Den obligatoriska förmiddagsluren. Snön fortsätter att yra omkring här utanför, så myset fortsätter. Hoppas det inte är såhär hela vintern, då kommer man ju aldrig ut. Lite snö kan jag gå med på, men nu kommer man ju knappt fram. Hoppas det stannar till jul och nyår, sen får det gärna försvinna.

Är fortfarande i lyckorus efter gårdagens samtal om lägenheten. Jag vill så så så sååå gärna ha den! Det var tvättmaskin och tvättrum, klädkammare, stor balkong, stort kök, nyrenoverat badrum - u name it. Får vi den är mitt liv fulländat. Då ska jag styra med inredning så det smäller om det. Sjukt nervös. Vill ha svar nu!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken våning?

2012-12-05 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0