En trött mamma

Inatt vaknade Livia 3 (!!!) gånger. Hon brukar sova hela natten i vanliga fall. Får tänka positivt. Detta är bara en fas och det är snart över igen. Hur tusan klarar sig folk med tvillingar?! Och ensamstående med tvillingar. God! Beundrar dom sjukt mycket. Fick iallafall en sovmorgon till 10, Livia fortsatte sova till 11, jag diskade och nu sover hon igen. Skönt! Hon behöver ta igen det hon missade igår. Själv sitter jag i soffan och dricker kaffe och äter kakan jag bakade igår. Skönt med lite egentid.

I eftermiddag när Daniel kommer hem från jobbet ska jag försöka få en promenad. Blir alldeles för mycket sitta-inne-tid i denna årstiden. Speciellt när vi bor längst upp och man måste dra på vagnen o Livia upp och ner. Snart är det slut på den skiten. Halleluja!! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Leila har alltid vaknat 2-3ggr/natt.. vid ca 01, 04, 06-07. ZzzZzz

2012-12-18 @ 17:27:18
URL: http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0