Sämst.

Ursäkta min extremt dåliga uppdatering. Jag liksom orkar inte. Och ändå vet jag att jag kommer bli tokig på mig själv om jag inte skriver ner allt vi gör och vad som händer. Hur som haver, här kommer en liten update.

Senaste dagarna har vi: gått på 1-årskalas, varit på öppnis, gått på stan och lunchat både med farmor och mormor, kollat på balen, jag har klippt mig och köpt alldeles för mycket kläder (som vanligt) till Livia. Faktiskt unnat mig själv en svart långklänning så nu väntar vi bara in vädret.

Som jag sagt innan har Livia lätt för språket och härmas. Och vet ni vad hon lärt sig nu? Gris? Helt random. Griiiis sitter hon och säger. Dör lite varje gång. Och "kisse" är favoritordet, likaså just kissen. Hon bara älskar Sigrid. Nästan lika mycket som att ropa i trapphuset eller riva ut allt ur lådor. 9 månader på söndag. O h m y g o d.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0