Öppna förskolan

Klockan 05 vaknade Livia, som jag hade befarat. Dock efter ett blöjbyte och lite välling somnade vi om till 08! Riktigt skönt! Gick sedan upp och åt frukost och fick besök av Alexia. Vid 12 var Livia helt slut, men ville inte sova. Var tvungen att få henne att somna en stund innan öppna förskolan annars skulle hon aldrig orka. Hann knappt lägga ner henne i vagnen innan hon sov. En timmes sömn innan öppnis stod vi i solen på stan och göttade oss. Lekte en stund på öppnis och sedan hem för käk. Daniel fick ta Livia och jag gick och jobbade i två timmar hos mamma. Nu ska jag snart slänga upp tvätten och lägga mig. Imorgon ska vi till Peru parken med öppna förskolan och leka. Mysigt! Hoppas på sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0