En skön dag i solen!

Idag spenderade jag & Livia våran dag tillsammans med Caroline och Lowa. Supermysigt väder ute så vi satt på altanen i solen i Carolines mammas hus och åt jordgubbar och glass! Första i år. Så j*vla gott!! Självklart fick mitt lilla hjärta smaska lite hon med. Gott!

Livia har börjat sova en gång per dag nu, ca två timmar. Rätt skönt då man kan antingen välja att sova en stund med, eller att passa på att göra saker man inte gör annars/ta det lugnt. Fick henne faktiskt att vara vaken till klockan 19 idag. Har dock inga förhoppningar om att hon sover längre än till 05 iallafall. Men vafan? Jag börjar bli van måste jag säga, och då har ju ungen sovit 11-12 timmar i sträck, så rätt förståeligt! Skönt att detta är det minsta sov problemet vi har.

Imorgon är det öppna förskolan som gäller. Bästa på hela veckan. Skulle eventuellt gå en sväng på fredag med, och på lördag ska vi till Livias mormor på lunch. Hoppas på bra väder! Älskar när sommaren gör sig påmind och ser fram emot en sommar med Livia. Hennes första. Förresten, vårt grafikkortet i doktorn har lagt av, så blir inga bilder från systemkameran förrän vi lagat den. Får nöja er med bilder från mobilen sålänge!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade tänkt att gå till öppna förskolan men jag glömde bort det på vägen hem, var fokuserad på att gå hem och ge Levi mat. Får se om jag hinner nästa vecka! :)

2013-05-16 @ 17:32:04
URL: http://rsernfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0