Totaldissad

Ja, fortsätter på ämnet amning. Igår höll brösten på att dö, bokstavligt talat, så jag fick faktiskt Livia att lätta lite på trycket. Skönt! Men imorse! Aldrig känt mig så dissad. Tänkte erbjuda henne bröstet i vanlig ordning, men nej. Hon tuttade en snabb sväng, vände på huvudet, tog nappen och stoppade i munnen? Okej! Tack för den? Gjorde lite välling, men den puttade hon bara bort. Då ska du väl få gröt då tänkte jag, men den spottade hon ut. Efter ett tag åt hon upp gröten. Vad hände liksom? Första gången jag gav henne välling slukade hon den, men nu två gånger i rad slänger hon bort den. Hoppas de går bättre snart, för bröstet verkar ju helt ointressant, och så lite jag ammar nu försvinner den nog snart. Nåväl.

Livia ligger och sover här bredvid. Vi var nere på stan med lina och jag köpte mig en jättefin sommarklänning. Gick sedan och luncha på kafé kannan. Ikväll ska jag eventuellt ta en powerwalk med Hanna. Gött kött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0