Om världen går under idag...

Ja, då är det förmodligen mina bröst som orsakat smällen. Jag visste inte hur stora ett par pattar kunde bli, men mina damer och herrar - nu vet jag. Och och gör det också. Någon som vet hur lång tid det tar innan mjölken försvinner? Eller iallafall minskar endel? Känner mig som Pamela Andersson, om inte värre. Går det?

Och vällingen då? Jo då. Igårkväll fick jag i Livia inte hela, men nästan hela flaskan och sedan somnade hon som en stock. Själv spenderade jag halva kvällen med att stå i en varm dusch och försöka minska storleken på mina bröst till iallafall en Q-kupa. Aj. En värktablett ska i magen och sedan över till lina för en fika när Livia vaknar. Ps - jag gick 6km igårkväll med Hanna. Beachen, here I come!


Kommentarer
Postat av: J

För mig började det bli något lindrigare efter en vecka typ. Och efter två veckor kändes det typ inget! :)

Ja man tror verkligen att de ska sprängas när som helst och det gör ju så ONT!!!
Jag kunde inte hålla mig utan pumpade en gång och jisses vad lätt det gick att pumpa för en gångs skull. Haha. Och hör och häpna! Mjölken skiftade i BLÅTT!!! Snacka om att man blev paff :) Men jag tror det är ganska normalt när man ska sluta amma. Men man kände sig som en alien eller nått.

2013-03-13 @ 14:12:27
URL: http://jochp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0