Stå, gå & dansa!

Livia har utvecklats helt sjukt fort senaste tiden. Jag hänger inte med längre! Det var inte alls längesedan hon började krypa, och nu ställer hon sig upp överallt, står helt själv i flera sekunder utan stöd, ställer sig upp mot allting och vill gå i händerna heeeela dagarna. Min rygg är som en banan! Många säger att ser ser ut som att hon ska börja gå snart?! Hallå!! Stop i backen! Nu får de allt lugna ner sig lite!

Idag har vi varit på öppnis och lekt och sedan kom Livias farmor och farfar på besök. Hon slocknade som en stock vid 17 redan, som hon gjort flera dagar i rad då hon vägrar sova på dagarna. Dock så sover hon ända till 6 på morgonen iallafall så det gör mig ingenting. Riktigt duktigt!

Jag är inte så aktiv här, utan ni hittar mig på sandrasamuelsson på instagram. Där uppdaterat jag flera gånger om dagen. Mest om kläder och bilder på henne. Ni får kika där om ni tycker det är dålig uppdatering här och vill se mer av oss! På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0