Springa med gåvagnen

Ja, vår lilla dam har minst sagt sprungit iväg i utvecklingen. Händer något nytt varje dag nu. För några dagar sedan började hon peka på precis allt och säger "däääää, titta dääää". Hon har nu även börjar acceptera sin gåvagn. Innan gick det inte. Hon tog tag i den och sökte förvirrat min hand hela tiden. Men idag när jag ställde henne vid den sprang hon! Det var inget gå där inte. Gapskratta och sprang med vagnen klockrent! Ja, jag tror ju inte det dröjer länge till den damen börjar gå. Full fokus på att stå och gå hela dagarna i ända. Igår klättrade hon upp mot mig släppte taget och stod närmare 15 sekunder helt själv. Jag och Daniel kollade på varandra och undrade när hon skulle ramla, men där stod hon så stadigt. Extremt stolt! Vi går nog snart hål i golvet här hemma och min rygg kommer snart bli formad som en banan.

Imorgon ska jag till mvc och ta ut min spiral (nej, inte för att bli gravida igen) utan att jag blivit deprimerad och hängig utav den). Så ska bli skönt att få den ur kroppen. Den gjorde mer skada än nytta om man säger så!

Nu ska jag sova! Båda mina guldklimpar snarkar så gott här bredvid mig så ska göra dom sällskap! Slänger in lite bilder från midsommar och annat imorgon. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0