Världens bästa mormor!

Livias mormor kan vara den bästa i hela världen. Eftersom jag har ett sånt stort intresse för barnkläder och Livia har (minst sagt) mycket kläder så behöver hon mer utrymme för dom. Jag har just nu en liten byrå jag får trycka in allt i. Riktigt tråkigt. Meeeen! Min mamma skrev precis ett sms om att hon ska till IKEA nästa vecka och köper med en helt ny stooor garderob till Livia med stång, massa förvaringshyllor osv. Såååå jävla glad! Nu kan jag organisera hennes fina kläder, hänga alla snyggt och se alla färger hänga där och se underbara ut! Mitt intresse kommer ju inte svalna nu om man säger så. Fyller ut hennes rum lite också. Detta på toppen av det FANTASTISKA meddelandet jag fick imorse gjorde min dag, och förmodligen resten av året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0