FINASTE VÄNNERNA

Åh. Måste berätta! Jag kan ha världens finaste vänner som skämmer bort Livia totalt! De tycker det är kul med barnkläder och jag tar emot det med öppna armar! Idag kom Lina förbi igen med en påse. Nästan så man mår dåligt av att hon hela tiden kommer med saker! Men jag fick chocken när hon tar fram (Livia) två plagg från molo! Kvinnan är galen!! En sunflower klänning och en hummingbird body. Trodde jag skulle dö lyckodöden, när Ida skriver på favebook att hon kommer till Sverige veckan efter denna och har köpt kläder hon med!! Ett par ASFINA hängselbyxor från hummel som ser stentvättade ut, en mini rodini tröja med rosetter på och en colibri tröja från molo. Behöver jag ens säga att jag hoppat av lycka resten av kvällen? Fantastiska fina människor har Livia omkring sig. Så mycket kärlek! Får se om jag hinner fota kläderna från Lina idag, annars lägger jag upp dom imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0