FINASTE LURVEN & SJUKHUSET

Igår vaknade jag och hade sjukligt ont i mellangärdet. Trodde att det var magkatarr så gick upp och åt frukost. Livia somnade sedan en timme så jag la mig också i hopp om att det skulle gå över. Men när jag vakna var det kvar. Och ännu värre. Nu började jag må illa, svettas, jag tappade synen och känseln. Jag låg på golvet och det sprutade svett och hade ingen som helst koll på Livia. Så jävla hemskt. Men i samma stund dök Ella upp omplanterat och räddade mig. Snacka om ödet. Ringde skjuts och åkte in till akuten där de fick göra tester, EKG osv. De trodde allt berodde på stress och att jag åt för dåligt. Blev sedan hemskickad.

I brevlådan låg mololurven som jag besrällde häromdagen. Så fantastiskt fin!! Livia kommer synas i den iallafall! Neon gul och rosa. Perfekt!

Kvällen avslutades hos fina Lina med henne och michan, några glas vin och super god mat. Sedan en sväng på Sahara med trubadur. Var hemma kl 00.00 för att sova. Måste prioritera när man har bebis hemma. Hon har febern nu stackarn när framtänderna uppe håller på att spricka egenom. Mammas lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0