En härlig dag med fina vänner

Igårkväll smsade Hanna mig och frågade om jag ville med henne på promenad klockan 23. Jag svarade ja, och kom hem 00.30 på natten. Kände att jag var rätt trött när jag vaknade på morgonen av att Livia ville upp klockan 06. La mig när hon sov sin förmiddags-nap som brukar vara runt 1-1,5 timme. Blev rätt chockad när vi vaknade efter 3 timmar istället. Men sjukt behövligt efter de få timmarna sömn inatt.

Tog oss ner till stan för en fika med Anna, Cecilia och lilla Lowe. Mycket trevligt! Och helt fantastiskt väder idag också! Det där med att det skulle regna mån-ons...ja, rätt fel! Varit kanon väder alla de dagarna. Inte mig emot!

Tänkte att jag skulle lägga upp bild på Nova star jeansen jag fick i brevlådan idag, men klockan blev för mycket. Bloggar lite snabbt från telefonen istället. Har hittat två fina och billiga overaller till Livia som vi velar mellan. Tänkte att vi skulle passa på nu när de rear ut dom så man slipper lägga fullpris till vintern sedan. Har även klickat hem en molo fleece. Knallgul och neonrosa! Hon kommer synas i den iallafall! Lägger upp bild när den kommit.

Fick två frågor här på bloggen som jag snabbt tänkte svara på. En tjej undrade vart jag köper mitt smink. Jag hatar att köpa smink! Haha. Så tråkigt! Men det mesta köper jag på hm! Likaså min ögonbrynspenna. De är deras egna märke och kostar 29 spänn. Billigt och bra. Och Livias skor är köpta på barnskobutiken.se och kostade 449.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0