En dag i solen

Underbar dag! Det stod på väderleken att det skulle bjudas på regn hela dagen. Opeppt tyckte jag och grävde mig över det. Men icke! Hela dagen har regnet lyst med sin frånvaro. Det var varit strålande sol och vi tog tillvara på det genom att gå till öppnis en sväng, jag har pratat med en rektor på en förskola angående jobb och även stött på en arbetskollega från förra jobbet som verkade vilja ha mig tillbaka. Lovande! Ska nog sluta oroa mig. Fixade mig en ny bank, fikade på cafe kannan, gick på stan, tog en promenad och hämtade paket på coop och sedan mös resten av kvällen. Nu sitter jag & peppar sönder till musik vid datorn. Tänk vad lite musik kan göra. Känner mig som världens gladaste nu. En jävligt bra dag, om man får säga så när man är morsa!

Idag hade Livia sin fina grodklänning från me&i och ett par matchande leggning i cerise! Nu ska jag bli bättre på att blogga och använda kameran (igen). Ska försöka iallafall. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0