Nyår & 4 månader

Här var det inte mycket uppdatering, men har haft fullt upp nu i dagarna så får väl slå mitt fiskminne i bordet och försöka summera vad vi styrt med.

På nyår kom min far och Lillemor och firade nyår med oss och Daniels familj. Vi år trerätters och bara tog det lugnt. Livia var självklart i fokus men skulle bannemig inte sova. Hon var vaken hela dagen och somnade till slut vid 23 tiden, vaknade inte ett dugg även om raketerna small, men direkt efter när alla skulle sova, då tyckte hon att hon skulle vakna. Efter en timmes sövande somnade hon tillslut.

Idag blev Livia 4 månader! Stora tjejen. Hon kan nu: hålla huvudet helt stadigt, rulla från mage till rygg, greppa en leksak, byta hand och stoppa den i munnen. Står gärna upp och hoppar i knät! Ja, nu går det undan. Idag fick hon testa sin första portion gröt! Det var gott! Blir en rutin framöver med en liten tesked smakis på kvällen!

Själv så unnade jag mig något kul idag. Klickade hem ett startkit till att göra nagelförlängningar. Riktigt set med uv lampa osv. Köpte även till massa glitter, färger, pärlor till nail art! Så himla kul! Unnade mig även en tröja på stan idag och lämnade in en påse barnkläder på busfrö.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott med gröt : ) Ska bli kul sen när Eddie ska börja med det och se vad han tycker.

2013-01-02 @ 22:41:01
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0