Fullspäckad dag!

Idag har vi haft fullt upp Livia och jag. Skönt att få dagarna att flyta på och flytten närmre. Började dagen med sovmorgon som vanligt. Livia sover alltid till minst klockan nio. Inget att klaga på enligt mig. Gick sedan en morgonpromenad med Carro och Lowa å hämtade ut newbie kläderna som kommit och sedan hem till dom för en fika. Vid två hämtade Danne upp oss och gick ett ärende på stan, hem för ett besök av svärmors kompis och mat, lite tv och kaffe och sedan sängen. Klart som fan att jag inte kan sova av kaffet, men mina andra två hjärtan snarkar så sött ikapp.

Imorgon ska vi till öppna förskolan med Carro, Lowa, Cecilia och Lowe. Ska bli mysigt att umgås med lite barn och föräldrar, leka och sjunga. Förresten smakade Livia på blåbär för första gången idag. MMMM lät de. Inte förvånad. Ungen äter allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0