Tungt.

Vi ska snart åka och hälsa på farmor. Eventuellt i veckan. Blandade känslor. Kommer bli fantastiskt att se henne samtidigt som det kommer bli fruktansvärt jobbigt. Vill gråta bara jag tänker på det. Hon är liksom inte sjuk för mig. Förtränger det. Men nu kommer jag vara tvungen att se det utan att försöka visa mig ledsen. Blandade känslor.

Inte nog med det. Min tand jag rotfyllt efter att ha haft tandvärk i 4 (!!!!) gånger har jag nu ont i igen. Imorgon blir det boka tid, för nu ryker den. Helvetestanden. Det var dom 6-7 tusen på en tand som ändå kommer få dras bort nu. Frustrerande. Livias näsa rinner, hon är ledsen, jag är ledsen och vill gräva ner mig. Så känner jag nu. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0