En sväng i solen & nya dekorationer

Oj vad här är dålig uppdatering. Fy skäms. Jag kommer på mig själv ibland. Igår var Idah här och lekte med oss. La en filt över Livia och drog bort och ropade samtidigt "heeeeej" säkert miljoner gånger. Jodå, upprepningar gav resultat. Livia säger numra " heeeeeeejjjjj" i hundra olika tonarter sjuhundrafjorton gånger om dagen, o jag kissar nästan på mig varje gång. Detta roar jag mig med.

Idag var Lowa och Caroline här på dagen. Drack kaffe och mös. Senare mötte jag o Livia upp Lina och gick till blomsterlandet där det inhandlades 2 SÅ FINA krukor. Köpte sedan 2 murgrönor som så fint pryder vårt kök i krukorna nu. Livia fick 3 nya dreglisar och vi drog vidare och solade solarium. Barnfri tid 30 minuter i solen resulterade i en tomatmamma. Skönt var det iallafall. Igår var jag & Cecilia på me&i party förresten. Tog med oss ungarna gjorde vi med. Köpte sötaste klänningarna. Visar dom när dom kommer. Imorgon är de tisdag. Då blir de öppna förskolan Elvan i vanlig ordning. Tänkte ge de ett försök till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0