En fin dag med en fin vän

På inredningsjakt var vi idag, Lina och jag. Blev faktiskt helt chockad över hur mycket fint dom hade på Karlssons. Fick med mig massa hem och jag är helnöjd. Blir tokig av att aldrig komma någon vart med lägenheten så nu sket jag i att jag egentligen inte hade pengar till det. Svängde även förbi jysk och köpte en klädhängare och interflora för att köpa en hög vas, liljor och en annan fin vit blomma. Minns inte vad den hette. Vädret var super och i brevlådan låg tre paket med kläder till Livia från villervalla. Ett från rean och två från tradera. Vann ett par turkosa brallor för 11 spänn och en rosa mössa matchande hennes jacka för 25. Helt galet bra!! Livia sov hela tiden och vi fick allt gjort utan någon stress. Hemma blev det att sätta upp och få allt på plats och lite kaffe på det. Nu har Livia fått gröt, badat och somnade för en halvtimme sedan. Nu blir det soffan med lite snask och njuta. En bra dag.


Kommentarer
Postat av: J

Anastasia heter den andra vita blomman ;)

2013-02-26 @ 22:30:55
URL: http://jochp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0