VÄXTTORKA

Visst är det helt underbart med en riktigt varm och skön sommar! Skulle aldrig klaga en enda sekund. Jo. Faktiskt lite. Precis det ska jag göra just nu. Katten har vält alla krukor och växter vi har i fönstrena, så det ser ut som om ingen bor här längre. Måste hitta några zink-krukor och plastblommor. Har inte råd att köpa nya varje dag. Jo - det jag skulle komma fram till. De få växter som jag faktiskt lyckats ha kvar är ju helt dö'a. Torra som snus. Spelar liksom ingen roll hur mycket man vattnar dom. Summering = de enda växter som nu finns kvar i vårt hushåll är plastblommorna & en liten palmväxt. Den andra? Ja, ni kan nog själva lista ut hur den mår. Stackarn blev ställd längst intill fönstret helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Brukar titta in här ibland men är inge vidare på att kommentera, men när jag såg bilden på klockan och skänken så kändes det lite bekant så jag va tvungen :-)
Såhär ser det ut hos oss med skänk och samma klocka;
http://blogg.alltforforaldrar.se/detsvartahuset/2012/11/19/nya-klockan-ar-pa-plats/

Ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0