Titta!

Ja, Livia har idag kommit underfund med ännu ett nytt ord, nämligen titta! Sa det flera gånger idag. Så gulligt! Jag var själv extremt tidig med att prata, och Livia verkar faktiskt bli det med. Än så länge är det: hej, mamma, pappa och titta hon säger. Däremot är hon nog normal i motoriken. Tog lång tid innan hon vände på sig och inte förrän nu har hon accepterat att ligga på magen då hon rullar över själv. Och nu försöker hon åla sig. Går väl inte jättebra och tålamodet är inte heller det bästa. Haha. Hur som helst så går det framåt snabbt nu. Hon kramas, sträcker upp händerna när hon vill komma, står ovanligt stabilt på benen och babblar HELA tiden!! Lilla hjärtat.

Idag var vi och hämtade en skänk jag såg på Facebook. Gratis mot avhämtning! Jag slog till direkt. En robust träskänk. Tänkte att den ska jag göra om och fylla ut vårat kök med. Åkte och köpte grundfärg, vit färg och lite växter och ljus att ha på. Livia har precis somnat så ska passa på att sandpappra och grunda nu! Så kul! Imorgon blir liten SJU månader. Vart tar tiden vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0