Mammaträff & fönsterfix

Först och främst vill jag tacka Cecilia för ennu en superfin design till bloggen! Vad skulle man göra utan dessa duktiga människor omkring sig? Fantastiskt.
 
Idag började jag dagen med en promenad i vårsolen till Coop för att köpa fika. Fick besök av Elin och Marie med deras små pluttar. Kom hem, gjorde fruktsallad och sedan kom dom. Blev fika, snack och mys, och även en promead i solen till hamnen där vi tog oss en glass. Elin fick även med sig ett fönster till mig som jag har spenderat hela kvällen med att skrapa färg och ta bort glas. Nu ska de bara målas och sedan ska jag skapa nått fint att ha på väggen. En till hallen och en till sovrummet (det var ett dubbelfönster). Tänkte mig lite shabby chic-inspirerat. Den i hallen med lite ljushållare och en till sovrummet med en lite mer romantisk touch. Visar er när det är klart. Skönt att få vara lite kreativ och skapa lite. Sånt gillar jag. Rensar huvudet bra och man får tänka på annat en stund. På fredag är Farmors begravning. Kommer bli en jobbig vecka. Tur jag har min lilla solstråle, och lill missen nu också. Bra lyckopiller det där. Bjuder på två bilder från dagen. En på söta Novalie & en på fina tulpanisarna jag fick av Marie. Nu blir det hopp i säng. Godnatt!




 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Du säljer lite kläder o så på tradera ibland va? Jag tänkte fråga vad du skickar det i sen? För jag tänkte sälja av lite kläder men vet inte vad fan jag ska skicka det i sen :P Tips? :)

2013-04-25 @ 21:55:56
URL: http://camillakanth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0