Äntligen

....funkar blogga-appen igen. Två dagar har den bara hoppat ur, men nu så! Nu kan jag nog unna er lite uppdatering.

Vet inte redigt vart jag ska börja. Så många dagar sedan. Har iallafall hunnit med att luncha med fina vänner på stan, träffat Livias gudmor, varit på Gränsö spa och fått massage och ätit grillat/sovit över hos Livias farmor och farfar där vi även befinner oss nu. Har fått skjuta upp min tatueringstid eftersom farmors begravning är samma dag, den 26e. Han skulle även kolla på en tid till min nästa tatuering. Så nu väntat jag på två tider. Ska bli gött att kötta lite bläck. Och nu vet jag exakt vad jag ska önska mig när jag fyller år. Farmor måste hyllas så även en gadd för henne kommer att pryda min kropp. Men det får vänta tills ekonomin tillåter.

Idag är det söndag. Det är lustigt. Även att man går hemma så är söndagar den där tråkiga dagen. Får se vart den tar vägen. Själv tycker jag att tiden får stanna lite. Jag hinner inte med. Snart börjar väl Livia på dagis. Ångest!! På torsdag kommer våran kissunge hem med! Så mysigt. Lite ljus i allt mörker. Och så har Livia blivit så sjukt gosig! Ska pussas, kramas och vara nära hela tiden. Så mysigt!! Kul när man börjar få lite respons :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0