En gång på hundra

Oj, undra om det ens är några som kikar in här längre. Har helt glömt av bloggen och nu kom jag på mig själv. Igen! Har hänt massvis sedan sist! Livia har
fyllt 1 år, börjat dagis, springer nu omkring och jag har skrivit in mig på underbara arbetsförmedlingen. Härliga liv vi lever. Håller på med a-kassa papper och hoppas att det går hyffsat snabbt innan det kommer igång. Jobbar lite extra hos mamma och har lite jobb dagar framöver i början på oktober. Hoppas det kommer igång lite mer snart. Livia går ju på dagis 09-14 tis till tors varje vecka och är rätt segt att bara gå hemma. Men hon älskar dagis och inskolningen gick så bra som det bara kunde gå. Hon ler, vinkar och går in varje morgon. Då kan man gå hem med gott samvete!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tittar in ibland och kollar om du har skrivit :)

2013-09-20 @ 16:52:43
URL: http://rsernfalk.blogg.se
Postat av: Julia

Tittar in nästan varje dag haha :-)

2013-09-23 @ 20:37:49
URL: http://melwinsmamma.devote.se
Postat av: Anonym

BLOGGA MER :)

2014-01-06 @ 09:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0