Första krypningen!

Fullspäckad dag! Började med att Livia vaknade klockan 04.30. Oh no tänkte jag, jag som fick henne att vara vaken till 18.30 igårkväll! Men efter ett blöjbyte och lite välling somnade hon om! Skönt!! Fick sova till nästan halv 7 sedan gick vi upp. Livia satt och lekte på golvet medan jag satt framför vakna med nrj. Solen sken och liten var på stålande humör. Bra start på dagen. Vid 8 hugget satte vi oss och åt frukost tillsammans och efter de väckte vi Daniel som fick sova ända till halv 9.

Efter 1,5 timmes sömn mellan 09.30-11.00 åt Livia mat och sedan hängde vi med Hanna ner på stan. Postade lite paket och tog en hamburgare i hamnen. Mötte sedan upp Cecilia och Lowe för en sväng på öppnis. Sjöng och lekte innan jag mötte upp Matilda med familj. En snabb sväng på stan och sedan hem och käka. Daniel hade bakat kladdkaka och bjudit hem sina föräldrar så det slank ner gott! Livia slocknade efter sin gröt runt 18-tiden och kommer som vanligt förmodligen sova till 05 imorgon bitti. Själv ska jag bara slappa i soffan och inte göra ett skit efter denna fullspäckade dag. Ska se Morgan och Ola-Conny sen sova tror jag!

Förresten så tog Livia sina första kryp idag! Hon har ålat som tusan och satt sig hela tiden innan, men nu kommer nog krypet att lossna snart med verkar de som! Dock vill hon som sagt sätta sig mellan hela tiden, men de är bara en tidsfråga innan allt släpper. Så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0