Ibland blir det för mycket

Sämsta uppdateringen, jag vet. Men det har hänt så mycket dåliga saker i mitt liv på senaste tiden att jag inte orkat. Privata saker som tyngt mig väldigt mycket. Det räcker tydligen inte med det som var innan, utan det ska komma mer. Självklart. En sak kommer sällan ensam. Jag är bara så sjukt ledsen och arg. För att saker händer mina nära och kära. Dom som betyder mest också. Usch. Jag blir så frustrerad. Så kan man inte göra annat än att vänta på svar, från allting. Ta vara på dom ni älskar, ni vet aldrig var som händer. Nästa helg ska vi åka och hälsa på farmor iallafall. Nu har hon legat på sjukhus i 11 veckor och vi ska vara glada om hon ena överlever. Idag hade hon varit i solen för första gången sedan hon kom in. Värmer i själen. Vet inte om jag vill se henne, samtidigt som det enda jag vill göra är att krama henne och aldrig släppa. Vill inte se sanningen. Vill inte se hur illa det är. Och mamma, jag älskar dig. Jävla helvete.

Livia och vi i familjen har iallafall haft en mysig helg med god påskmiddag och trevligt sällskap. Liten har badat 2 gånger då det hänt olyckor, men hon gnäller inte över det. Leka med ankorna är ju det bästa som finns!! Tänderna är snart uppe och det är så super sött. Idag sov vi till halv ett?! Ja, vi har nog fått världens enklaste och snällare barn som alltid har ett leende på läpparna, aldrig krånglar, äter allt och charmar allt som rör sig. Tur vi har dig i allt mörker, våran solstråle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0