OMEDVETEN PERFECT MATCH

Idag spenderade jag & Liva först dagen med faster Ella. Vi gick till BVC för ett besök, och liten har blivit stor. 75cm lång och 10230g kärlek, med ett huvudomfång på 44cm. Efter det tog vi oss en fika på cafe kannan medan Livia fick sin lunch. Strosade sedan ett tag och Ella köpte en ananasbody. Gick sedan förbi kappahl och där på reastället hängde ett par gula treggings. Perfekt att matcha till ananasbodyn tänkte jag och slog till. När vi väl kom hem och jag skulle lägga i plaggen i lådan så ser jag att den gula färgen på treggingsen är PRECIS samma färg som kantbanden på flamingo-bodyn! Så jävla gött! Trodde aldrig jag skulle hitta ett plagg i samma färg, men tji fick jag. Perfekt! Nu har vi både matchning till båda bodysen!


Efter stan kom Anna och hämtade upp mig & Livia och for hem till henne. Drack kaffe, käkade jordgubbar och pratade om allt mellam himmel och jord. Även hon kom med en jättesöt marinblå/vit klänning med tyll som hon köpt i Gran Canaria som Livia fick. Fina människor! Det blev dock inte så långvarigt då Livia blev grinig framåt kvällen. Hon är nog det överlag just nu då tänderna uppe håller på att spricker egenom. Har kommit fram jättemycket från bara igår. Måste vara jobbigt för henne stackarn. Annars rullar allt på, jag försöker njuta av min sista mammaledighet och inte oroa mig för hösten, fast det sitter som en klump i halsen. Att både lämna bort mitt barn och undran över jobb. Men det löser sig nog båda två. Jag är en tänkare, helt enkelt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0