Det är genom dig jag andas

Älskade, älskade unge. Vad gjorde jag innan du fanns? Vad var meningen med livet då? Det sägs att livet börjar när man skaffar barn, och jag håller med. Jag får gåshud bara jag tänker på att du börjat som ett litet litet frö, livnärt dig på mig och vuxit till det mest perfekta barn som någonsin skapats. Det är en heder att få vara din mamma. Att få se dig utvecklas varje dag. Det är en fantastisk resa vi har påbörjat, och jag ska hålla dig i handen och stötta dig i allting du gör i livet. Att vi ska vara ett. Att vi ska dela både skratt och tårar. Jag har givit bort mitt hjärta till dig, och där kommer det stanna förevigt, och långt efter det! Min skatt, mitt allt, min ängel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0