Så sjukt stolt!

Kunde nog inte få en snällare dotter än Livia. Hon sover alltid hela nätterna, allt mellan 6-10 timmar i rad utan att äta, och om hon behöver äta somnar hon om efter all den sammanhängande sömnen och ger oss ännu lite mer sömn. Hon ger oss alltid sovmorgon till minst 9-10 och somnar ändå relativt tidigt på kvällen. Nu har hon två dagar i rad även somnat för natten klockan 7-8 för att sedan sova hela natten, vilket ger oss ensamtid på kvällarna. Jag hoppas inte detta rubbas nu när hon ÄNNU en gång måste flytta på sig. Men nu är det den sista gången. Och hon är så grymt lätt och duktig så jag tror att det går utan problem. Nu hoppas jag bara att tänderna inte kommer störa henne allt för mycket. Hon börjar komma i den åldern då tänderna snart börjar ploppa upp. Ännu inget vad jag känt eller sätt. Men ändå längtar jag till det, likaså så alla andra framsteg i hennes utveckling. Jag menar, hur sött är de inte med små tänder? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0