Första flytten & sova hela natten

Nu slipper vi trängas bland alla flyttlådor något mer. Igår packade vi ihop och flyttade till Daniels föräldrar och väntar spänt på vår lägenhet! Idag flyttar vi sakerna till ett förråd vi hyrt & jag slipper. Bra att ha bebis ibland ;) höhö. Nu ska vi bo här i tre veckor iallafall och jag hoppas det går fort. Gillar inte att inte ha mitt eget, men samtidigt tacksam för att de låter oss vara här!

Igår natt och även inatt har Livia sovit hela natten utan att vakna och vilja äta! Hur skönt som helst. Gröten gör susen i magen tror jag! Man känner sig helt sjukt utvilad när man får 8 timmars sammanhängande sömn. Bara tacka och ta emot. Duktiga snurpa, du skämmer bort oss! Igår var hon förövrigt sjukt glad hela dagen och flirtade med alla. Du blir nog farlig när du blir större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0