Flyttstäd och lyckorus

Vad som helst kan hända just nu. Jag skulle inte bry mig särskilt mycket. Finns nog ingen som kan bryta min lyckobubbla. Jag känner mig välsignad. Jag har fått världens underbaraste bebis som ständigt har ett stort leende på läpparna. Hela hon är ett stort smile! Sprider glädje till alla och drar på sin charm, sover nätterna igenom med max ett mål och är så lätt att ha hand om. Jag har en sambo som står ut med mitt humör, älskar mig i alla lägen och alltid finns för mig. Snart flyttar vi in i vår trea. En helt fantastisk lägenhet mitt i stan med havsutsikt och hur fin som helst. Ja, livet är perfekt. Min familj är perfekt och jag är så evigt tacksam.

Idag sa vi hejdå till lägenheten och flyttstädade. Livia somnade i babysittern och sedan satt bara och kollade, nöjd och glad. Var sedan och handlade och såg på en dokumentär när hon somnat. Vaknade efter 40 min och ville sova hos mig. Matade henne och hon sover nu vid mitt bröst. Ska bära över henne och sedan sova allihop. Imorgon ska vi till lina jag och Livis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0