Det gick ju bra?

Ska man beskriva färgen på mitt hår kan man nog hålla på ett tag! Jag har nog alla möjliga färger just nu. Gjorde en avfärgning av håret igår och det blev ljusbrunt. Åh vad bra tänkte jag och la i slingor, och tjoff så var de röda tillbaka! Haha. Förstår vad folk menar med att de är svårt att få bort. Dock har jag färgat mitt knallrött i 1,5 år så kan nog inte förvänta mig för mycket på en gång. Tur att jag är sån som tjuter över sånt utan slänger upp de i en knut och väntar på bättre tider. De är ju iallafall en början till ljust! Haha.

Jag skrev igår att Livia att upp länge. Hon har nu gjort de flera gånger i flera minuter. Så himla duktig! Testade även hoppgungan första gången igår och älskade den! Speciellt när vi gungade den fram och tillbaka! Skrek så mycket hon skrattade. Sötis. Förövrigt så är hon väldigt snorig och grinig å sover mestadels just nu. Hoppas de går över snart. Ingen feber ännu iallafall!


Kommentarer
Postat av: Julia

Var har du köpt adidasdressen??? Skitsöt

2013-01-13 @ 21:59:49
Postat av: Sandra

Den är fyndad på tradera!

2013-01-14 @ 22:21:20
URL: http://liviasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0